Czym jest wirtualne biuro?
Usługa umożliwiająca używanie naszego adresu jako:
– adres korespondencyjny i siedziba Twojej firmy
Nasze biuro mieści się w lokalu usługowym w centrum miasta (Białystok), położonym w prestiżowej okolicy – ul. Młynowa 80/U1. Nasz lokal posiada wejście bezpośrednio z chodnika. Lokal jest ogrodzony bramą, posiada skrzynkę na listy oraz jest oznaczony naszym szyldem. Posiadamy zezwolenie na podnajmowanie lokalu innym podmiotom. Korespondencja przychodząca odbierana jest przez naszego pracownika administracyjnego – w dni robocze.
Jak to działa?

I. W przypadku Spółki podpisujemy umowę na osobę prywatną, a w momencie jej powstania jest ona aneksowana na Spółkę. Po otrzymaniu danych do przygotowania umowy prześlemy Ci brief (plik PDF) do podpisania elektronicznie przez email. Podpisanie umowy odbywa się całkowicie zdalnie. Podpis składasz poprzez e-mail, nie musisz posiadać podpisu kwalifikowanego.
II. Razem z umową prześlemy fakturę do opłacenia za wybrany pakiet. W momencie gdy otrzymamy podpisany przez Ciebie egzemplarz umowy oczekujemy na płatność - po otrzymaniu płatności za wirtualne biuro składamy podpis pod umową. Płatność pobieramy z góry.
III. Płatności za wybrany pakiet należy dokonać PRZED założeniem działalności pod naszym adresem.
Jak wygląda usługa wirtualne biuro krok po kroku?
1. Korespondencja przychodząca odbierana jest zbiorczo w dni robocze bezpośrednio z urzędu pocztowego (Poczta Polska). Przesyłki kurierskie są odbierane przez nas w godzinach pracy biura, natomiast w przypadku przyjścia takiej korespondencji po godzinach pracy – przed naszym lokalem (przed wejściem) znajdują się nasze własne duże paczkomaty, w których kurierzy zostawiają paczki przychodzące.
2. Po odebraniu korespondencji otwieramy ją, skanujemy i przesyłamy w formie skanu/zdjęcia na Twój adres e-mail. Korespondencja jest rejestrowana i monitorowana. Jeśli nie chcesz aby Twoje listy były przez nas otwierane, skanowane i przesyłane mailowo – przekaż nam taką informację mailowo na adres: bok@blackgroup.pl i uzgodnij z nami formę przekazywania korespondencji.
3. Odebranie korespondencji lub wysłanie jej kurierem prosimy zgłaszać mailowo lub przez zakładkę REZERWACJE z minimum 48h wyprzedzeniem, abyśmy zdążyli przygotować korespondencję do odbioru na konkretny dzień (bok@blackgroup.pl).
Korespondencję wydajemy wyłącznie:
– osobie, która podpisała z nami umowę (dane muszą widnieć na umowie), po okazaniu ważnego dowodu osobistego lub paszportu,
– pełnomocnikowi firmy – wyłącznie po okazaniu pełnomocnictwa sporządzonego z podpisem notarialnie poświadczonym,
– drogą listowną/wysyłka korespondencji kurierem na wskazany adres, po zgłoszeniu mailowym i opłaceniu przesyłki.
Z powodu dużej ilości obsługiwanych przesyłek oraz konieczności weryfikacji – nie wydajemy korespondencji bez wcześniejszej rezerwacji.
Ile kosztuje wirtualne biuro?
Podane poniżej ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT.
Płatność ROCZNA
Oferta tylko dla Nowych Klientów
🔸 Umowa na: 12 miesięcy (1 rok)
🔸 Adres możesz wykorzystać jako:
korespondencyjny i siedziba firmy
🔸 Odbieranie i skanowanie listów, limit: do 15 stron A4 skanów / m-c
🔸 Możliwość wysyłki korespondencji kurierem (dodatkowo płatne - 39 zł)
Płatność DWULETNIA
Oferta tylko dla Nowych Klientów
🔶 Umowa na: 24 miesiące (2 lata)
🔶 Adres możesz wykorzystać jako: korespondencyjny i siedziba firmy
🔶 Odbieranie i skanowanie listów BEZ LIMITU STRON / m-c
🔶 Odbieranie i przechowywanie (do 72h) przesyłek gabarytowych
🔶 Bezpłatne udostępnienie biura w trakcie kontroli/czynności z urzędami
🔶 Możliwość wysyłki korespondencji kurierem (dodatkowo płatne - 29 zł)
🔶Stała cena odnowienia umowy na kolejne 2 lata = 999,99 zł netto
Płatność co 1 miesiąc
Oferta tylko dla Nowych Klientów
🔸 Umowa na: 12 miesięcy (1 rok)
🔸 Adres możesz wykorzystać jako: korespondencyjny i siedziba firmy
🔸 Odbieranie i skanowanie listów, limit: do 15 stron A4 skanów / m-c
🔸 Możliwość wysyłki korespondencji kurierem (dodatkowo płatne - 39 zł)
Chcesz podpisać umowę?
Zostaw dane do umowy - umowę prześlemy do podpisania elektronicznie (na maila)
Odpiszemy w ciągu kilku godzin (w dni robocze).

W celu umieszczenia korespondencji w skrzynce prosimy o kontakt mailowy lub tel. 511-276-074 max. do godz. 13:00 na minimum 48h przed planowanym terminem odbioru korespondencji (w dni robocze). W przypadku poinformowania nas po godz. 13:00 odbiór korespondencji możliwy jest po upływie 48 godzin od momentu przekazania informacji o chęci odbioru korespondencji ze skrzynki. Obszar odbioru korespondencji ze skrzynki pocztowej jest objęty monitoringiem wideo 24/7. W przypadku nieodebrania korespondencji znajdującej się w skrzynce po upływie 48h jest ona zabierana z powrotem do biura. W celu ponownego jej umieszczenia w skrzynce prosimy o ponowny kontakt - email: bok@blackgroup.pl.
Chcesz poznać wady i zalety korzystania z wirtualnego biura? Przeczytaj nasz artykuł: Wady i zalety wirtualnego biura ⮞
Właściwe urzędy:
Sąd rejonowy w Białymstoku
XII Wydział Gospodarczy KRS
ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok
ZUS Oddział w Białymstoku
ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok
I Urząd Skarbowy w Białymstoku
ul. Świętojańska 13, 15-082 Białystok

Działalność naszego wirtualnego biura jest regulowana prawnie – posiadamy wpis do Rejestru działalności na rzecz spółek lub trustów, prowadzonego przez Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Katowicach (numer wpisu: RDST-2165).
Podstawa prawna: art. 129a – art. 129l i art. 129yz ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, Rozporządzenie Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 19 października 2021 r.
Kontakt w zakresie odbioru korespondencji:
DZIAŁ ADMINISTRACYJNY: +48 511-276-074 (telefon czynny w dni robocze godz. 10:00-15:00)
Kontakt mailowy: bok@blackgroup.pl (w sprawie korespondencji prosimy o kontakt mailowy)
Odbiór korespondencji (wirtualne biuro) możliwy jest wyłącznie po uprzednim umówieniu spotkania (z wyprzedzeniem 48h): UMÓW SIĘ.