Czym jest wirtualne biuro?
Usługa umożliwiająca używanie naszego adresu jako:
– adres korespondencyjny i siedziba Twojej firmy
Nasze biuro mieści się w lokalu usługowym w centrum miasta (Białystok), położonym w prestiżowej okolicy – ul. Młynowa 80/U1. Nasz lokal posiada wejście bezpośrednio z chodnika. Lokal jest ogrodzony bramą, posiada skrzynkę na listy oraz jest oznaczony naszym szyldem. Posiadamy zezwolenie na podnajmowanie lokalu innym podmiotom. Korespondencja przychodząca odbierana jest przez naszego pracownika (PN-PT) na podstawie pełnomocnictwa.
Jak to działa?

Przesyłasz dane do umowy (w przypadku Spółki podpisujemy umowę na osobę prywatną, a w momencie jej powstania jest ona aneksowana na Spółkę), przygotowujemy brief (plik PDF) do podpisania elektronicznie (przez platformę Autenti - całkowicie zdalnie). W momencie gdy otrzymamy podpisany przez Ciebie egzemplarz umowy, oczekujemy na płatność - w momencie jej otrzymania przesyłamy podpisaną umowę. Płatności należy dokonać PRZED założeniem działalności pod naszym adresem.
PLANY CENOWE
Ile kosztuje wirtualne biuro?
Podane poniżej ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT.
Płatność ROCZNA
Oferta tylko dla Nowych Klientów
Umowa na: 12 miesięcy (1 rok)
Adres możesz wykorzystać jako: ADRES KORESPONDENCYJNY i SIEDZIBA PODMIOTU
Odbieranie (codziennie) i skanowanie listów (co 3 dni)
Możliwość wysyłki korespondencji kurierem (dodatkowo płatne - 35 zł)
Płatność DWULETNIA
Oferta tylko dla Nowych Klientów
Umowa na: 24 miesiące (2 lata)
Adres możesz wykorzystać jako: ADRES KORESPONDENCYJNY i SIEDZIBA PODMIOTU
Mailowa informacja o korespondencji
GWARANCJA STAŁEJ CENY (przedłużenie na kolejny okres)
Odbieranie i skanowanie korespondencji codziennie
Możliwość wynajęcia lokalu do czynności z organami państwowymi (155zł / 4h)
Możliwość wysyłki korespondencji kurierem (dodatkowo płatne - 19 zł)
Przedłużenie (1 rok)
Oferta tylko dla Klientów przedłużających umowę
Każdy kolejny rok współpracy
(umowa na 12 miesięcy)
Chcesz podpisać umowę?
Zostaw dane do umowy - umowę prześlemy do podpisania elektronicznie (na maila)
Odpiszemy w ciągu kilku godzin (w dni robocze).

Właściwe urzędy:
Sąd rejonowy w Białymstoku
XII Wydział Gospodarczy KRS
ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok
ZUS Oddział w Białymstoku
ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok
I Urząd Skarbowy w Białymstoku
ul. Świętojańska 13, 15-082 Białystok
Kontakt w zakresie odbioru korespondencji:
DZIAŁ ADMINISTRACYJNY: +48 576-350-528 / ZAPYTANIA OFERTOWE: +48 511-276-074
Telefon do działu administracyjnego czynny jest w dni robocze godz. 09:30-13:00
Kontakt mailowy: bok@blackgroup.pl
Z powodu COVID odbiór korespondencji (wirtualne biuro) możliwy jest wyłącznie w dni robocze w godz. 09:30 – 13:00. Inne godziny odbioru korespondencji prosimy ustalać uprzednio telefonicznie/mailowo z biurem obsługi klienta pod numerem: +48 576-350-528
DOSTĘP DO KORESPONDENCJI 24/7 (dodatkowa usługa):
Informujemy, iż istnieje możliwość zakupienia dostępu do skrzynki pocztowej zlokalizowanej przed budynkiem (dzięki temu mają Państwo możliwość odbierania korespondencji 24/7). W przypadku korzystania ze skrzynki pocztowej odbiór korespondencji jest możliwy w dowolnych godzinach i dniach. Opłata za udostępnienie indywidualnych kluczy do skrzynki to 49 zł netto (jednorazowo).
W celu umieszczenia korespondencji w skrzynce prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny (576-350-528) max. do godz. 13:00 w przewidywanym dniu odbioru korespondencji (w dni robocze). W przypadku poinformowania nas po godz. 13:00 (w dni robocze) odbiór korespondencji możliwy jest w kolejnym dniu roboczym po godz. 10:00.
Obszar odbioru korespondencji ze skrzynki pocztowej jest objęty monitoringiem wideo 24/7
Klucze do skrzynki udostępniane są jedynie osobie upoważnionej do reprezentacji danego podmiotu (jeden komplet).
W przypadku nieodebrania korespondencji znajdującej się w skrzynce pocztowej po upływie 48 godzin jest ona zabierana z powrotem do biura. W celu ponownego jej umieszczenia w skrzynce prosimy o ponowny kontakt.