Czym jest wirtualne biuro?
Usługa umożliwiająca używanie naszego adresu jako:
– adres korespondencyjny i siedziba Twojej firmy
Nasze biuro mieści się w lokalu usługowym w centrum miasta (Białystok), położonym w prestiżowej okolicy – ul. Młynowa 80/U1. Nasz lokal posiada wejście bezpośrednio z chodnika. Lokal jest ogrodzony bramą, posiada skrzynkę na listy oraz jest oznaczony naszym szyldem. Posiadamy zezwolenie na podnajmowanie lokalu innym podmiotom. Korespondencja przychodząca odbierana jest przez naszego pracownika – codziennie w godzinach porannych.
Jak to działa?

I. W przypadku Spółki podpisujemy umowę na osobę prywatną, a w momencie jej powstania jest ona aneksowana na Spółkę. Po otrzymaniu danych do przygotowania umowy prześlemy Ci brief (plik PDF) do podpisania elektronicznie przez platformę Autenti (podpisanie umowy odbywa się całkowicie zdalnie). Podpis składasz poprzez e-mail, nie musisz posiadać podpisu kwalifikowanego.
II. Razem z umową prześlemy fakturę do opłacenia za wybrany pakiet. W momencie gdy otrzymamy podpisany przez Ciebie egzemplarz umowy, oczekujemy na płatność - w momencie jej otrzymania składamy podpis pod umową.
III. Płatności za wybrany pakiet należy dokonać PRZED założeniem działalności pod naszym adresem.
PLANY CENOWE
Ile kosztuje wirtualne biuro?
Podane poniżej ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% podatku VAT.
Płatność ROCZNA
Oferta tylko dla Nowych Klientów
-Umowa na: 12 miesięcy (1 rok)
-Adres możesz wykorzystać jako: ADRES KORESPONDENCYJNY i SIEDZIBA PODMIOTU
-Odbieranie (codziennie) i skanowanie listów (co 2 dni)
-Możliwość wysyłki korespondencji kurierem (dodatkowo płatne - 35 zł)
Przedłużenie umowy o kolejny rok: 899,99 zł netto
Płatność DWULETNIA
Umowa na: 24 miesiące (2 lata)
-Adres możesz wykorzystać jako: ADRES KORESPONDENCYJNY i SIEDZIBA PODMIOTU
-Mailowa informacja o korespondencji
-GWARANCJA STAŁEJ CENY (przedłużenie na kolejny okres)
-Odbieranie i skanowanie korespondencji przychodzącej (codziennie)
-Odbieranie i przechowywanie przesyłek gabarytowych (do 72h)
-Możliwość wynajęcia całego naszego biura do czynności z organami państwowymi (149 zł/2h)
-Możliwość wysyłki korespondencji kurierem (dodatkowo płatne - 25 zł)
Przedłużenie umowy o kolejne 2 lata: 999,99 zł netto
Płatność Jednomiesięczna
Oferta tylko dla Klientów przedłużających umowę
- Każdy kolejny rok współpracy
(umowa na kolejne 12 miesięcy, płatność comiesięczna)
Potrzebujesz szerszego zakresu usług sekretarsko-biurowych? Sprawdź naszą ofertę: WIRTUALNA SEKRETARKA – kontakt ⮞
Chcesz poznać wady i zalety korzystania z wirtualnego biura? Przeczytaj nasz artykuł: Wady i zalety wirtualnego biura ⮞
W przypadku korzystania ze skrzynki pocztowej odbiór korespondencji jest możliwy w dowolnych godzinach i dniach.
Opłata za udostępnienie indywidualnych kluczy do skrzynki to 99 zł netto (jednorazowo).
W celu umieszczenia korespondencji w skrzynce prosimy o kontakt mailowy lub tel. 511-276-074 max. do godz. 13:00 na minimum 48h przed planowanym terminem odbioru korespondencji (w dni robocze). W przypadku poinformowania nas po godz. 13:00 odbiór korespondencji możliwy jest po upływie 48 godzin od momentu przekazania informacji o chęci odbioru korespondencji ze skrzynki. Obszar odbioru korespondencji ze skrzynki pocztowej jest objęty monitoringiem wideo 24/7 Klucze do skrzynki udostępniane są jedynie osobie upoważnionej do reprezentacji danego podmiotu (1 komplet). W przypadku nieodebrania korespondencji znajdującej się w skrzynce po upływie 48h jest ona zabierana z powrotem do biura. W celu ponownego jej umieszczenia w skrzynce prosimy o kontakt.
Chcesz podpisać umowę?
Zostaw dane do umowy - umowę prześlemy do podpisania elektronicznie (na maila)
Odpiszemy w ciągu kilku godzin (w dni robocze).

Właściwe urzędy:
Sąd rejonowy w Białymstoku
XII Wydział Gospodarczy KRS
ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok
ZUS Oddział w Białymstoku
ul. Młynowa 29, 15-404 Białystok
I Urząd Skarbowy w Białymstoku
ul. Świętojańska 13, 15-082 Białystok
Kontakt w zakresie odbioru korespondencji:
DZIAŁ ADMINISTRACYJNY: +48 511-276-074 (telefon czynny w dni robocze godz. 10:00-15:00)
Kontakt mailowy: bok@blackgroup.pl
Odbiór korespondencji (wirtualne biuro) możliwy jest wyłącznie po uprzednim umówieniu spotkania (z wyprzedzeniem 48h): UMÓW SIĘ ONLINE lub tel: +48 511-276-074